換季小貼士

換季小貼士 如何整理冬季衣物

大家有無發覺今年天氣特別熱,街上面好多人已經換咗短衫短褲,睇嚟厚褸未有機會著到,又要放返入衣櫃。俗語話舊嘅唔去,新嘅唔黎,想買過啲新衫,不過個衣櫃已經逼爆咗,咁點算好?

係時候要清理一下唔要嘅舊衫褲嘞!其實方法可以好簡單,就係將換季物品存放喺迷你倉,等有需要時拎返出嚟替換。以下係整理衣物嘅小貼士,幫助你決定邊啲嘢需要扔棄,邊啲可以保留,大大力咁嚟一場「斷捨離」!

1) 將衣物分類

首先將衣物按功能同顏色分類,就可以發現你有幾多款同功能性嘅衣物好似同款同色嘅返工恤衫,你已經有好多件,但你著嚟著去其實都係嗰幾件,舊個啲已經無咩點著,即代表你已經唔再需要佢地,可以轉贈俾其他有需要嘅人,如發現衣物有破損或污跡嘅話,你就可以同佢哋 Say Bye Bye!

2) 衣物定「死」物

你發現有啲衫好耐無著,但一直都唔捨得掉,你就更加要將佢哋放喺當眼嘅位置,因為如果一直將件衫放喺衣櫃嘅深深處,佢就從此「不見天日」!你首要將佢哋放返喺衣櫃顯眼嘅地方,當你發現過咗一排都無穿著,你就要諗下你究竟需唔需要佢哋,係衣物定「死」物?係呀,真係「死」物呀,因為畀你Certified咗!

 3) 以潮流角度作指標

你可以將簡單百搭嘅款式同潮流性嘅衣物分類,因為百搭款式「長著長有」,唔會變得老土,相反有潮流指標嘅衣物,好似近年興嘅韓風、偽文青Look,隨時變Old Fashion!所以自問走在時「尖啄」嘅你,就要考慮一下衣物款式會唔會已經過時,你重著唔著嘞!

 4) 存放換季物品入迷你倉

當然人喺貪心嘅,處理完一大堆唔要嘅衣物後,你可能發現仲有好多嘢唔掉得,冬天嘅大褸羽絨、去旅行先用到嘅滑雪裝、男女朋友送嘅「溫暖牌」、十幾對Boots、幾個暖爐、仲有……如果有呢個情況,你就可以考慮租個迷你倉,將你所有屋企放唔到嘅衣物,全部放入去,咁就可以解決到你屋企唔夠空間嘅問題,又可以買過啲新衫,下年有需要時再拎佢出嚟用,一舉兩得!

蘋果迷你倉分店遍佈全港,有多種唔同尺寸和類型的迷你倉,迎合唔同客戶的需求。蘋果迷你倉設有創新的服裝倉,更設有獨立的更衣及化妝間,它的獨特設計方便存放您心愛的衣服,幫你解決到換季衣物唔夠空間存放的煩惱。