單車迷你倉需求大增 租用單車倉5大注意事項

什麼是超級單車徑?

超級單車徑是一個連接新界東西的大迴環,全長112公里。政府早於2007年已計畫推動該項目,惟現階段只剩下荃灣至屯門段,及零星路段繼續施工,預計於2020年可正式連貫。

資料來源:Fitz運動平台

單車可謂香港嘅標誌性運動。每逢假日,唔少市民都喜歡到郊外踩單車,香港的單車徑大部分已有完整配套設施,如洗手間、蔭棚、飲水機、救傷站等,加上周邊優美的環境,市民亦踩得舒心。

越來越多人喜歡踩單車,意味著家中有機會要騰出空間擺放單車。礙於香港嘅居住環境普遍狹窄,長期在家中擺放長逾一米的單車大有難度。喺呢個Moment,單車迷你倉就派上用場啦!不過,單車嘅價值分分鐘貴過一部私家車,選擇單車迷你倉嘅時候真係要謹慎,即刻睇睇租用單車倉需要注意嘅事項啦!

單車迷你倉點揀?

1. 24小時開放
車友們多數相約於夜晚出車,能夠24小時進出的迷你倉比較方便。由於迷你倉嘅開放時間會受到所在大廈嘅開放時間影响,所以一定要問清楚迷你倉所在嘅工業大廈會唔會有落閘時間。

2. 地點方便 
單車迷你倉最好選擇近屋企,近單車徑,或近公共交通設施。亦需要留意工廠大廈是否有合適嘅升降機可供單車上落,如果升降機太細或者要行樓梯嘅話,就唔太方便啦。

3. 有儲物櫃
除左擺放單車之外,仲有其他裝備如頭盔、單車衫褲、單車鞋等,有儲物櫃收藏裝備,就可以直接由迷你倉出車。

4. 有24小時監控系統和拍卡系統放
話哂愛車分分鐘價值數萬至十幾萬,有完善的保安監控系統才能保證單車安全,車友們亦放心。

5. 優良儲存環境
曾有車友反應某些單車迷你倉衛生環境欠佳,甚至會有老鼠出沒,因此選擇環境乾淨的單車倉,才能保障單車與裝備不被損壞。就好似蘋果迷你倉咁,定期有專人清潔同巡倉,衛生情況自然比較理想,加埋24小時冷氣令環境長期保持通爽乾淨,絕對係你嘅首選。

仲煩緊愛車嘅安樂窩?車友們不妨考慮下蘋果迷你倉特設嘅「單車倉」啦!價錢如下(參考):

地區實用面積
(立方呎)
呎吋月租預繳3個月
(每月平均租金)
大埔 太平分店536′ x 2’6″ x 3’6″$608$547