日本時尚界清流 「鹽系」穿搭更顯氣質

近年日本時尚界有一股「鹽系」風冒起,令不少人開始追崇這種簡單時尚的穿搭風格。簡單來說,「鹽系」是指氣質比較清淡的男生女生,第一眼睇落唔會覺得十分驚艷,不過會覺得越嚟越襟睇,有一種清新自然嘅感覺,更加貼切去形容,就係比可愛風嚴肅一點點,又比高冷風親切一點點。都係唔明?不如直接睇睇以下關於「鹽系」嘅特色啦!

「鹽系風」的特點:

1. 妝容

裸妝是「鹽系」風格所強調的,妝容處於一種似有似無嘅狀態,任何閃令令嘅唇彩、胭脂、臥蠶等通通都唔需要!

日本「鹽系」裸妝

2. 簡潔

純色嘅衣物係「鹽系」風嘅特點,任何卡通圖案、英文字母、豹紋等全部都唔適用,如果想稍為突出少少,用簡單嘅碎花或間條圖案作點綴就得!

3. 面料

雪紡、純棉、化纖、棉麻等舒適嘅面料都非常適合鹽系穿搭

4. 色調

奶茶色和海洋色都是「鹽系」配搭的基本色調。

奶茶色調:衣服、飾物可以用白色、米色、卡其色等顏色調和,給人一種柔和的感覺。
海洋色調:以藍白配搭為主,配上貝雷帽、腰帶等小飾品都可以營造出清爽飄逸嘅感覺。

作為時尚潮流界一份子嘅你,當然唔少得嘗試各類型嘅穿搭風格!或者你會即刻諗諗自己有冇「鹽系」風格嘅衫,好想即刻襯返套。之不過好多人嘅衣櫃一打開就成座山咁,部分衣服埋藏喺衣櫃深處連自己都遺忘左,甚至有啲係原封不動連個Label牌都未剪嘅,其實咁樣都係一種浪費嚟。各位不如喺拼命買新衫配搭之前,先整理一下自己個衣櫃,將唔會經常著嘅衫(例如宴會晚裝)同埋換季衣物好好地整埋收納!如果屋企無咁多空間儲存衣物,加上自己又忍唔到手每個月都買新衫,不妨考慮租個迷你倉,將衣物存放好。

蘋果迷你倉提供不同大小嘅迷你倉,分店提供24小時冷氣,環境潔淨,除了可以存放衣物之外,亦可擺放其他家居雜物,為您的居所釋放多一點生活空間。現有客戶成功推薦親友租倉,可獲贈$400超市現金禮券!推薦人數不設上限!立即致電查詢或預約睇倉啦:8208 9822。