為您搜羅風格獨特嘅特色家品店

要數香港嘅家品店,隨口講出嘅可能來來去去都係幾個大型連鎖品牌,好似係IKEAFrancfrancH&M home等,睇得多未免會覺得缺乏特色。今次小編就為大家精選咗幾間較有特色嘅家品店,由實用平民貨到高檔貴價貨都有,有興趣嘅朋友不妨去行吓!

1. IDÉE

源自於東京的家居品牌,與無印良品同屬良品計劃集團。產品設計簡約,略帶點和風的味道。家具的工藝實而不華,實用性高,在日本國內人氣亦極高!IDÉE在香港設有4間分店,分別位於金鐘、銅鑼灣、太古城、及尖沙咀。

官網:http://www.idee.com.hk/

家中只需一兩件IDÉE的單品,就可以瞬間點亮平淡的空間。(圖片來源:IDÉE)
木製飾物架使用宿霧的天然素材(狨及麥丹石),以人手逐一製作。每件木製飾物架的樹枝形狀均有不同,各具特色。(圖片來源:IDÉE)

2. TREE


TREE以售賣實木傢俬為主,原料來自漁船、廢棄木屋等獲得認證的可持續木材,用料絕對環保。雖然一般的大件傢俬價錢略貴,但勝在用料靚且款式較特出,最適合一眾木製傢俬愛好者!TREE在香港暫時有三間分店,分別位置沙田、元朗、及鴨脷洲。

官網: https://tree.com.hk/

(圖片來源:TREE)

3. COME IN’

COME IN’的傢俬家品均為日本製造,不論是木製家具還是創作小物,應有盡有,件件充滿設計感,絕唔會同其他人撞款呀!當中最熱門的傢俬是寵物專用的布梳化系列,就算「毛孩」喺梳化上面大小便,甚至撕咬都不會出現絲線移位問題,絕對係養寵物人仕夢寐以求嘅傢俬!

官網:http://www.comein.hk/

精緻可愛的牙籤筒,盡顯細膩生活。(圖片來源:COME IN’)
COME IN’特有的抗刮及防異味寵物梳化。(圖片來源:COME IN’)

4. HÓME CÓORDY

日本人氣家品店HÓME CÓORDY首家海外分店已經喺上年12月進駐康怡Aeon。HÓME CÓORDY有超過1,600種日系生活雜貨,廚房用具、浴室用品、家居擺件等一應俱全,話哂都係Aeon自家品牌,價錢當然較親民,去開太古嘅朋友都不妨花少少時間行吓!

地址:太古康怡廣場(南) AEON STYLE康怡1樓

5. HOMELESS

HOMELESS提供超過500個國際品牌的傢俬、燈飾、家品擺設及禮品,尤其是燈飾及擺設等小型家品,設計較為時尚及出眾,為沉悶的家居環境帶來有趣的靈魂。HOMELESS家品屬於中檔價位,提供平民與高檔家品之間的中間選擇,是不少喜愛家品及設計的人都喜歡流連的地方。

官網:https://homeless.hk/

款極具設計感的燈飾擺設。(圖片源自:HOMELESS)
超級夢幻嘅Kikkerland彩虹製造器。(圖片來源:HOMELESS)

小貼士:有興趣為屋企添置幾件特色傢俬家品彰顯一下個人風格?咁屋企就必須擁有足夠嘅空間,凌亂或雜物繁多嘅家居環境往往會成為家居佈置嘅阻礙,想家中空間得以充分利用而不失個人風格,可考慮將無法收納嘅雜物安置於迷你倉。蘋果迷你倉提供多款呎吋的迷你倉, 無論您是安置家居雜物還是大型傢俬電器等,都能為您提供稱心滿意嘅儲存服務。查詢:8208 9822。