家居百搭清潔劑 5條梳打粉使用公式

梳打粉嘅功效多多,除咗可以用於煮食及護膚保養上,還可用於日常家居清潔當中,只需簡單配搭唔同嘅物質就可產生多種清潔效能,絕對係天然嘅家居清潔劑。蘋果迷你倉即刻帶您睇過當中嘅小技巧!

公式一:梳打粉+熱水=清洗燒焦鍋底

將梳打粉放於70至80度嘅熱水並攪拌均勻,用嚟清潔被燒焦嘅廚具係非常實用嘅清潔妙法,只要將梳打粉加啲熱水,再浸住燒焦咗嘅廚具,放一晚後就能輕鬆擦乾淨廚具燒焦嘅污跡。

公式二:梳打粉+白醋=去頑固污跡

將兩者調成糊狀的清潔劑,以濕布沾上清潔劑擦拭廚具表面,能達到去油污嘅效果。此外,清潔小朋友玩具時,可用稀釋嘅白醋、梳打粉和暖水清潔,咁就唔使擔心使用化學清潔劑所帶嚟嘅殘留物質會進入幼童口中。

圖片來源:網上資料

公式三:梳打粉+糖=殺蟲

估唔到梳打粉都可以殺蟲?無錯!糖所散發嘅甜味可以吸引蟑螂等害蟲前來進食對它們有害的梳打粉,梳打粉絕對係天然嘅除蟲劑!製作方法都好簡單,將糖同梳打粉各一半混合喺碗度,擺係蟑螂經常出沒嘅地方便可。

公式四:梳打粉+檸檬=除臭清潔劑

在一公升的暖水中加入一茶匙梳打粉和一茶匙檸檬汁,用來擦物件嘅表面,可以達至除臭效果,同時檸檬汁亦會帶來陣陣清香。

公式五:梳打粉+洗衣液=強效去污

單獨使用梳打粉並不能有效地清潔衣服上嘅污跡,但梳打粉能加強洗衣液嘅去污功能,更能省卻50%嘅洗衣液使用量。您只需在洗衣機內加入兩至三湯匙嘅梳打粉,然後加入洗衣液,按正常程序清洗便可。

小貼士:懂得以上的清潔方法,固然事半功倍,若想家居保持整潔,不妨重新整理一遍家中雜物,若需要額外的儲物空間,可以搵蘋果迷你倉幫手!依家仲有上門迷你倉at HOME服務,讓您足不出戶便可享受優質的儲物體驗。查詢或預約睇倉:8208 9822。