三大元素打造簡約北歐風格

北歐式家居係好多都市人都喜歡嘅風格,佢嘅獨特之處是主張線條及細節處理,以突顯柔和及簡約為主。如果即將打算為家居進行裝修,想趁機為屋企增添一啲北歐風格的話,咁就一定要留意簡約北歐風格嘅三大元素!

1. 採用木製家具

唔知各位有無留意,北歐風格其實會經常使用木製家具,因為北歐人喜歡將自然感引入室內,而木的質感就能切合自然的主題。其次,運用大量線條是北歐風的設計重點,適當利用儲物櫃、間格櫃的線條襯托,能突出家中的線條感,以微微突出的花線襯托,切合北歐人喜歡將自然引入室內的想法。

家中的櫃是用來突出北歐風的重點。(圖片源自網絡)

2. 選用具設計感的單品

利用具設計感的小飾品作裝飾是強化北歐風格的好選擇,淺色嘅梳化、棉麻質感嘅窗簾、鮮花、燈具等,都能不經意地營造視覺亮點。

喺茶几擺放鮮花,可以增添田園氣息。當然,配備一個以簡潔瓶身為主嘅北歐風格花樽就最perfect啦! 

另外,營造簡約北歐風亦可以從燈具入手!具設計感嘅燈具可作畫龍點睛嘅效果。例如喺床頭擺放一盞月球燈,令人彷如置身於外太空當中,而且亮度不太光猛,適合夜靜時開啟,令人感覺恬靜休閒。飯廳亦可採用幾何圖案嘅燈飾,突出線條重點。

3. 開放式佈局

北歐風格最常見的設計手法就係開放式佈局,讓更多自然光流入家中每個角落,這亦非常適合本地面積較細嘅單位。此外,妥善規劃收納空間,將家中零散物品全數收納於入牆櫃內或者床底收納櫃內,保持室內空間寬敞,亦是北歐風格的一大要素。

(圖片源自網路)

小貼士:想真正打造北歐風嘅家居,單靠幾款擺設當然未必足夠啦,空間感係北歐風的重要元素之一,各位不妨將家中雜物好好收納,藉以增加室內空間感,若果真係唔夠空間收納所有雜物,可以考慮將不常用嘅物品存放於迷你倉裡面,為屋企騰出更多生活空間。蘋果迷你倉現全新推出上門迷你倉服務at HOME,租用面積完全由您話事,適合放置唔需要經常提取嘅物品以及大型傢私!查詢或預約睇倉:8208 9822。