除螨機真的有效嗎?關於除螨機的謬誤

唔講真係唔知,原來一張床褥只需使用半年,就會滋生約200萬隻螨蟲!每天與塵螨同眠,真係諗下都覺得皮膚痕痕地……特別係家長們,一聽到塵螨二字就如臨大敵,因為塵螨除咗會容易令兒童出現皮膚過敏等症狀,仲有機會造成兒童慢性鼻炎,真係絕對唔可以輕視架!

坊間有林林總總嘅除螨機,每當你用完之後見到塵盒裡面好多污糟嘢,唔多唔少都會有種如釋重負嘅「喜悅」,覺得除螨機實在太有用!除螨機真係咁有效?其實不然,不如睇睇當中嘅謬誤啦!

1. 拍打功能致更多塵螨外露於表面

曾經有一位媽媽投訴,她使用了除螨機之後發現兒子的皮膚敏感問題越來越嚴重,經醫生診斷後證實是塵螨導致過敏。呢位媽媽後來先發覺塵螨機的拍打功能會令大量塵螨移至表面,加上長期使用除螨機令其機件損耗,吸力越來越弱,導致不能有效吸走塵螨。所以,喺選擇除螨機嘅時候,應了解其性能,估計其吸力和耐用程度再購買。

2. 只能驅除表面5厘米的塵螨

坊間的除螨機只能有效地清除表面5厘米嘅塵螨,對於較為厚身嘅床褥,埋藏在深層嘅塵螨是不能吸出來的,因此不要單單依賴除螨機就以為能夠驅除全部塵螨,還需要配合定期清潔的方法。消委會提醒,要消除較深層的塵螨,除了維持室內濕度在50%左右,還要每週用60度以上的熱水清洗被褥、床單和枕頭套,再曬太陽,這樣才能有效清除塵螨!畢竟螨蟲是靠食人類的皮屑生長的,只有將人體的皮屑洗掉,螨蟲失去了食物來源,自然就會死亡。

其實喺日常生活中,唔單止床舖要經常清洗,屋企其他位置都需要經常清潔及執拾,先至可以減少害蟲嘅出現。如果你每次大掃除,都覺得特別多唔經常用嘅物品堆積如山,搞到好多角落同暗位都清潔唔到,同時又阻礙了大部分生活空間,咁不妨考慮使用迷你倉嘅儲存服務啦!

蘋果迷你倉嘅倉存環境整潔,24小時冷氣開放,能有效控制室內溫度和濕度,毋須擔心物品受蟲害損壞或污染。現有客戶成功推薦親友租倉,可獲贈$400超市現金禮券!推薦人數不設上限!立即致電查詢或預約睇倉啦:8208 9822。