拯救家居空間 安置書本有妙法

每逢書展,書迷們都可以買個暢快!好似小編咁,雖然唔係經常睇書,但每年都會去書展行一個圈,有時都會執返幾本書自我增值一下。講到睇書,相信書迷嘅屋企一定擺放左不同類別嘅書籍,有啲可能已經攝晒落床下底,連自己都遺忘左有咩書啦!想嚟一場「送舊迎新」嘅整理大行動?以下就為大家介紹幾種處理舊書嘅方法,幫到人之餘又幫到自己,何樂而不為呢~

1. 漂書

即圖書漂流,書友可將自己不再閱讀的書籍送到香港遊樂場協會,合資格的漂書會貼上特定標籤,再送到各區的漂書點,免費讓人取走閱讀,更不設還書日期,書友在閱讀完後可永久保存書籍,亦可按書上的標籤指示以各種方式再漂書,令漂書活動不斷延續。

2. 捐贈

買書對於好多來自基層家庭嘅兒童或青少年嚟講係奢侈嘅事,將適合嘅書籍送到他們手上,幫助他們開啟一個更大嘅世界,何樂而不為呢!坊間有不少慈善機構經常有舊書回收活動,亦有大型書局舉辦舊書捐贈活動,回收點在各區內均可找到,這些機構回收書嘅類別較闊,適合一些需要大量清理不同書種的人士。

3. 二手回收

網上有很多二手書店,專門針對書籍的回收,部分會提供上門收書服務。一般的書籍會按照厚度計算價錢,不過限制較多,例如要有數十本以上,有缺頁、殘頁不收,書中有寫字和熒光筆的痕跡又會打個折扣,所以不要期望回收的價錢可以很高喔!其次,你可以考慮利用二手物品交易平台出售書籍,價錢可自由擬定,但可能需要較長時間先匹配到買家。

4. 存放在迷你倉

假若你在整理完書籍之後,仍留下很多不捨得扔掉的書籍,不妨考慮將它們存放於迷你倉。蘋果迷你倉設有24小時溫濕調節系統,倉內環境保持乾爽涼快,而且有專人定期清潔及滅蟲,為書籍提供優良的儲存環境,免受霉菌、書蟲的困擾,可能比家中的儲存環境更佳。

蘋果迷你倉提供不同呎數的迷你倉,除咗書籍之外,亦適合存放家中嘅其他雜物,總有一款切合你嘅需要,而且分店遍佈於港、九、新界各區,客戶憑智能卡即可24小時出入分店存取物品,為你嘅生活帶來更大嘅便利!立即致電查詢或預約睇倉:8208 9822。